Yerkaworld

Jacek Yerka e un pictor suprarealist polonez, specializat in pictura lumilor imaginare (de altfel in 1995 a obtinut premiul World Fantasy Award pentru cel mai bun artist al anului pentru albumul „The Fantastic Art of Jacek Yerka”). Asadar lumi de poveste, pline de detalii savuroase, care aduc uneori a Peter Bruegel, un alt maestru al detaliului, al picturii punctuale (de altfel unul dintre preferatii lui Yerka). Case zburatoare, lumi subacvatice, dinozauri metamorfozati in masini si multe, multe camere teleportate in gradini sau pe fundul oceanelor, casute compartimentate in cele mai mici detalii, tehnica impletita cu natura (vezi pictura cu locomotiva care lasa in urma fum alcatuit din….coroane de copaci infloriti). Un univers labirintic, plin de subtilitati, cu o compozitie provocatoare pentru orice privitor inrait de picturi suprarealiste. Long live daydreaming!

Published in: on Iunie 6, 2009 at 10:50 am  Comments (3)  

3 comentarii

  1. da, mi s-a confirmat la o scotocire mai atenta a blogului tau. te-am pus si la mine-n arca. e bine sa te am la-ndemana 🙂

  2. Mersi mult. Da, am vazut pe site ca se poate

  3. Felicitari pentru slideshow.
    Cunosc si eu vcateva dintre lucrarile artistului,chiar daca n-am stiut numele lui.Am si folosit cateva la unele articole.
    Frumos,imi place.
    Stii ca daca-ti place poti sa pui si muzica?


Comentariile sunt închise.

