Artistul secolului XX

    Voteaza artistul secolului XX la

     http://www.saatchi-gallery.co.uk/artvote/

Galeria SAATCHI propune un top de 500 de artisti  dintre care, in urma voturilor, va fi ales artistul secolului XX. Eu una i-am votat pe Edvard Munch  si Marcel Duchamp (si nu, NU pe Constantin Brancusi din datorie patriotica si atat!). Lista de optiuni e imensa: Picasso (pe care ma indoiesc ca il va surclasa cineva pana la urma, el ocupand constant primul loc de cand a inceput votul), Klimt, Matisse, Cezanne, Modigliani, Braque, Warhol, Miro etc. Puteti vota mai multi artisti (cum am facut si eu de altfel) dar un singur vot per artist. Atata timp cat va castiga un suprarealist sau un expresionist, eu sunt fericita 😉

edvard_munch

Published in: on August 4, 2009 at 11:19 am  Comments (2)  

2 comentarii

  1. nu poate decat sa ma bucure ca va.. ca iti place blogul meu 🙂 vizionare placuta

  2. am tot cautat filmul si nu l-am gasit. te sustin la suprarealisti 🙂


Comentariile sunt închise.

