Portrete de poeţi

Am descoperit întâmplător pe site-ul unui fotograf norvegian nişte portrete extrem de profesionist realizate ale multor scriitori contemporani (Salman Rushdie, Zadie Smith etc etc), printre care şi câteva ale unor scriitori români. Am ales să postez 4 dintre ele, mai exact pe cel al Norei Iuga (minunată!!!! ), al lui Claudiu Komartin, al Ninei Cassian şi al Hertei Muller. Ce bine ar fi ca iniţiativa asta să fie adoptată şi de fotografi români profesionişti (vezi Dinu Lazăr, unul dintre cei mai în vogă fotografi români, care preferă să fotografieze …politicieni( http://fotografu.ro/zfirst1/index2.htm)

Site-ul lui Cato Lein, talentatul portretist norvegian – http://www.catolein.com/intro.html

 

 Nora_Luga

 

claudiu_komartin

 

Nina_Cassian

 

Herta_Muller

Published in: on August 13, 2009 at 12:40 pm  Comments (4)  

4 comentarii

  1. da, m-a anuntat cineva ca erau aiurea setarile mele, eu habar nu aveam de asta! bun venit la mine pe pagina 🙂

  2. in sfarsit, pot si eu comenta (n-am cont de wordpress)

    nora iuga e minunata!
    mersi, nu stiam de poza.

  3. pai da, cum spuneam, ca dinu lazar care fotografiaza politicieni bleah. si eu ma bucur ca m-ai instiintat ca nu erau ok setarile mele, ca habar nu aveam

  4. cand am vazut prima data poza aceea cu Nora Iuga [in Dilemateca] era o zi cenusie, dar poza aceea a inseninat atmosfera 🙂

    avem si noi fotografi foarte buni, dar la noi scriitorul nu e subiect de stire

    ma duc sa beau o cafea, poate-mi revine optimismul 🙂

    si ma bucur ca ai modificat setarile!


Comentariile sunt închise.

