Album Nora Iuga

Nora Iuga

         Doamna Nora Iuga singură sau cu Octavian Soviany, Claudiu Komartin, un cristian, Miruna Vlada etc.  Acasă, în vreun club sau… la meci. Foto color sau alb-negru, mai vechi sau mai recente, pe scurt tot ce am găsit pe net plus câteva fotografii de la lansarea lui Claudiu „Un anotimp în Berceni” pe care i le-am făcut eu (atunci am avut ocazia să o văd prima dată – minunată ocazie, mersi Claudiu, să o mai inviţi la lansări).
        Pentru că e pur şi simplu minunată. Pentru că toată lumea o iubeşte. Pentru că ar fi atât de frumos să fim toţi la fel de tineri ca ea.
        Click pe foto pentru a vedea tot albumul.

Published in: on August 28, 2009 at 5:51 pm  Comments (7)  

7 comentarii

  1. multumesc mult..

  2. am citit toate materialele postate, foarte interesante,nu stiu cine se ocupa de acest blog dar va felicit,va saluta pe toti,angela baciu

  3. imi plac discutiile voastre, bravo voua,sunteti atat de tineri si frumosi,minunat albumul norei,felicitari initiatoarei proiectului, propun sa realizati asemenea albume si altor poeti (eventual puteti lua legatura cu ei sa va trimita chiar si inedite),excelenta idee!!!!

  4. da excelenta initiativa. sunt multe poze pe care nu le stiam cu nora.nora e frumoasa dar parca scrisul e si mai si..

  5. mersi, nu stiu daca chiar pentru toti scriitorii, dar macar pentru cei care-mi plac cel mai mult 😉 si nu neaparat romani, nu?

  6. felicitari pentru idee. ai putea sa faci o rubrica cu toti scriitorii romani!

    sa ne mai cunoastem si altfel scriitorii!

  7. n-aveti pentru ce sa-mi multumiti. mult succes in continuare si ma bucur ca va place Nora Iuga


Comentariile sunt închise.

